Thursday, September 6, 2012

MINYAK ANUGERAH - MENAIKKAN SERI & PEMANIS DIRI




MINYAK ANUGERAH – UNTUK SERI & PEMANIS DIRI
(KOTAK MERAH)

INGIN DISENANGI RAMAI & CEPAT BERTEMU JODOH??? APAKATA ANDA MENCUBA MINYAK ANUGERAH MENAIKKAN SERI & PEMANIS DIRI... 

Amalan mandi bunga adalah rahsia perubatan masyarakat kita sejak turun temurun. Selalunya bunga digunakan dialam mandian kerana bauan wangi yang sering dikatakan dapat menyuburkan jiwa & menaikkan seri wajah & aura diri yang tersembunyi sebelum ini. Hasilnya seseorang itu bukan sahaja disayangi, disenangi malah dihormati ramai. Menurut hukum, mandi bunga ini hukumnya harus tetapi mestilah tidak bercanggah dengan syariat Islam. Sebagai manua kita tidak harus berhenti berusaha dan penentuaannya hanya dengan keizinan Allah swt.

Mengikut peredaran masa, doa-doa dalam mandian bunga kini telah dihimpun dalam Minyak Anugerah yang diperolehi dari KASTURI KIJANG yang memang sering disebut sebagai minyak seribu guna. Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al-Quran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk menaikkan seri & memulih nur di dalam diri.

HIMPUNAN DOA : -
Bacaan 30 Juzuk Al_Quran, Ayat-ayat Ruqyah, Ayat Ruqyah Jibril, Ayat Ruqyah Nabawiyyah, Ayat-ayat & Selawat Syifa, Doa-doa Syifa, Selawat Tafrijiyyah, Pendinding Al-Muawwizat, Saiyidul Istighfar (Penghulu Taubat), Keagungan Ayat Qursi, Ayat Penawar Seribu Guna, Ayat Pendamaian, Doa Pengasih, Doa Seri Wajah, Doa Pelaris Perniagaan, Doa Penyejuk , Salam Sulaiman, Solat Hajat.

TERTIB PENGGUNAAN : -
Berdiri mengadap kiblat, Bacakan Al-Fatihah, Sapukan sedikit Minyak Anugerah di telapak tangan, digosok kedua-dua telapak tangan sambil lafazkan niat anda kepada Allah swt. Kemudian disapukan naik dari hujung kaki ke hujung kepala sambil membaca selawat. Ulangi titisan minyak di telapak tangan, digosok kedua-dua tapak tangan  & diusapkan muka dengan arah menaik sambil membaca selawat 3x.

MANDIAN SERI DIRI :-
Dicampurkan titisan Minyak Anugerah ini ke dalam air mandi. Kemudian pusing air itu mengikut pusingan tawaf (arah lawan jam) sambil berselawat 3x & mandi.

HARGA JUALAN :- RM48.00 (SEMENANJUNG), RM 53.00 (SABAH & SARAWAK) 

No comments:

Post a Comment