Thursday, September 6, 2012

MINYAK ANUGERAH - KEHARMONIAN RUMAH TANGGA




MINYAK ANUGERAH – KEHARMONIAN RUMAH TANGGA (KOTAK COKLAT)

RUMAHTANGGA SEMAKIN GOYANG & HILANG KASIH SAYANG SUAMI ISTERI???

Sering kali kita terpaksa berdepan dengan pelbagai cabaran yang menggugat tali ikatan pasangan suami isteri. Namun kita harus berusaha bagi memastikan rumahtangga tidak terkorban. Perkuatkanlah rasa kasih sayang dan hadapi setiap cabaran dengan bersandarkan harapan kepada kekuasaan Allah swt.

Minyak Anugerah ini diperolehi dari KASTURI KIJANG yang sering disebut sebagai minyak seribu guna. Kini ianya diperkuatkan engan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al-Quran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk mengembalikan aura keharmonian & perasaan kasih sayang di antara pasangan suami isteri. Sebagai manusia kita tidak harus berhenti berusaha & penentuaannya hanya dengan keizinan Allah swt.

HIMPUNAN DOA : - 
Bacaan 30 Juzuk Al_Quran, Ayat-ayat Ruqyah, Ayat Ruqyah Jibril, Ayat Ruqyah Nabawiyyah, Ayat-ayat & Selawat Syifa, Doa-doa Syifa, Selawat Tafrijiyyah, Pendinding Al-Muawwizat, Saiyidul Istighfar (Penghulu Taubat), Keagungan Ayat Qursi, Ayat Penawar Seribu Guna, Ayat Pendamaian, Ayat Pelembut Hati, Doa Pengasih, Doa Seri Wajah, Doa Penyejuk , Ayat Atasi Cemburu & Hasad Dengki, Salam Sulaiman, Solat Hajat.

TERTIB PENGGUNAAN : - 
Berdiri mengadap kiblat, Bacakan Al-Fatihah, Selawat 3x, Sapukan sedikit Minyak Anugerah di kedua-dua kening, cuping telinga & dada sambil lafazkan niat anda kepada Allah swt.

BAGI PASANGAN YANG SUKAR MENDAPAT KERJASAMA SUAMI ATAU ISTERI :- 
Dicampurkan titisan Minyak Anugerah ini ke dalam air mandi. Kemudian pusing air itu mengikut pusingan tawaf (arah lawan jam) sambil berselawat 3x & mandi.  

HARGA JUALAN :- RM 48.00 (SEMANANJUNG),  RM53.00 (SABAH & SARAWAK)

No comments:

Post a Comment