Thursday, September 6, 2012

MINYAK ANUGERAH - MENGHINDARI AMALAN SIHIR



MINYAK ANUGERAH - MENGHINDARI AMALAN SIHIR
(KOTAK HIJAU)

SETIAP MANUASIA SENTIASA TERDEDAH MENJADI AMALAN ILMU SIHIR YANG DATANG DALAM PELBAGAI BENTUK & CARA... Apa yang tersirat di dalam hati orang di sekeliling kita hanya diketahui Allah swt. Sifat marah, dengki & iri hati sering mendorong manusia untuk memusnahkan hidup seseorang melalui pelbagai cara walaupun secara halus.

MINYAK ANUGERAH (MENGHINDARI AMALAN SIHIR) diperolehi dari KASTURI KIJANG yang memang sering disebut sebagai minyak seribu guna. Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al-QURAN khusus untuk mereka yang ingin melindungi diri & keluarga dari menjadi mangsa amalan ilmu sihir.

HIMPUNAN DOA : - 
Bacaan 30 Juzuk Al_Quran, Ayat-ayat Ruqyah, Ayat Ruqyah Jibril, Ayat Ruqyah Nabawiyyah, Ayat-ayat & Selawat Syifa, Doa-doa Syifa, Selawat Tafrijiyyah, Pendinding Al-Muawwizat, Saiyidul Istighfar (Penghulu Taubat), Keagungan Ayat Qursi, Ayat Pembatal Sihir & Pukau, Ayat Pengesan & Penawar Sihir & Pukau, Doa Menghindar Gangguan Syaitan, Doa Menghindar Hasutan Syaitan, Doa Bakar Jin & Syaitan, Ayat Penawar Seribu Guna, Doa Gangguan Tidur, Doa Pendinding, Salam Sulaiman, Solat Hajat.

TERTIB PENGGUNAAN: - 
Berdiri mengadap kiblat, Bacakan Al-Fatihah, Bacakan 3 Qul, Selawat 3x, Sapukan sedikit Minyak Anugerah di pada bahagian tengkuk, kedua-dua kening, telinga & pelipat tangan sambil lafazkan niat anda kepada Allah swt agar dijauhkan dari gangguan jin, iblis & syaitan. Selain itu disapu juga pada mana-mana bahagian badan yang terasa sakit akibat gangguan.

BAGI ANAK-ANAK KECIL YANG DIGANGGU ATAU MENANGIS WAKTU MALAM :-
Disapukan pada ubun-ubun, kening, kedua-dua cuping telinga dan buku lali.

BAGI GANGGUAN DI SEKITAR RUMAH, PEJABAT & KEDAI :-
Tuang beberapa titik Minyak Anugerah di dalam bekas atau botol “spray” untuk semburan sambil membaca surah Al-Fatihah. Kemudian pusing air itu mengikut pusingan tawaf (arah lawan jam) sambil membacakan 3 Qul & selawat 3x. Semburkan air itu di sekeliling tempat yang diganggu. 

HARGA JUALAN :- RM48.00 (SEMENANJUNG),  RM53.00 (SABAH & SARAWAK)

No comments:

Post a Comment