Sunday, September 9, 2012

KERJA DI RUMAH / WORK AT HOME : GUARANTEE PAYMENT!!!

BUKAN GURAUAN TETAPI KENYATAAN!!!
THOUSAND OF WORK -AT-HOME JOBS WITH GUARANTEED PAYMENT!!!

Terlalu banyak website syarikat yang menawarkan pekerjaan dari rumah khusus buat suri rumahtangga, pelajar & sesiapa sahaja asalkan berusia 18 tahun ke atas.

Syarat kelayakan :
- Mempunyai asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham Bahasa Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Tetapi sebelum itu saya akan terangkan bagaimana caranya.. Anda sangat beruntung kerana di laman sesawang yang lain anda perlu membayar atau mendepositkan RM ke akuan mereka untuk mendapatkan maklumat ini TERUTAMA SENARAI WEBSITE PENDAFTARAN PERCUMA..

Buat anda yang mempunyai pengalaman bekerja di pejabat, kemahiran mengendalikan software/program seperti Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Access), Projek Management, Photoshop, Email (Outlook/Yahoo/Gmail/Hotmail), SAP. Bagi yang mempunyai kemahiran dalam bidang IT, Designer, Arkitek, Law, Market Reseacrh, Project Management & pelbagai adalah satu bonus buat anda untuk mendapatkan kerja. Bagi suri rumahtangga yang mana suatu ketika dulu pernah bekerja jangan sia-siakan pengalaman kerana anda mampu menjana pendapatan melalui internet.

Jika anda mempunyai kemahiran bahasa ketiga seperti Bahasa Jepun, China, Russia, France & lain2.. anda boleh memohon sebagai translater/penterjemahan bahasa.

Bagi yang tiada pengalaman juga mempunyai peluang yang banyak seperti Data Entry, jika ada akuan Email, Facebook, Twitter, Youtube & Blog anda hanya "Click", "Like", "Comment" & "Sign Up". Cukup senang & simple..

Asalkan anda mempunyai pengetahuan asas komputer, minat serta faham dengan syarat2 kerja yang diberi.

Semuanya terpulang pada anda, yang penting anda rajin berusaha, tidak berputus asa, yakin pada diri, bertawakal, berdoa serta selidik terlebih dahulu kesahihan website tersebut agar anda tidak tertipu terutama website yang mana anda perlu membuat bayaran bagi pendaftaran. Website ini lebih mementingkan keuntungan bagi pihak kedua & bukan anda sebagai pihak ketiga. 

Dibawah ini adalah sebahagian website-website yang mana dijamin hasil pendapatannya. Untuk urusan pembayaran saya amat menggalakkan anda membuka akaun Western Union atau Paypal kerana ianya lebih selamat & mudah untuk anda "transfer" wang ke akaun bank tanpa perlu membayar tax yang tinggi. 

WEBSITE PENDAFTARAN BERBAYAR :-

KHUSUS UNTUK DATA ENTRY
Untuk login website dibawah anda perlu sertakan "Invitation Code" : 42TV

http://www.megatypers.com/register

Saya akan update dari masa ke semasa website/laman sesawang yang mana dijamin 100% hasil pendapatannya.

Saya juga mendoakan semoga anda semua berjaya, sukses & murah rezeki...Amin. 

BERDOSA BESAR MENYEMBUNYIKAN ILMU Mafhumnya: Daripada Abu Hurairah r.a: Rasulullah s.a.w telah bersabda: Sesiapa yang ditanya tentang sesuatu ilmu, kemudian ia menyembunyikannya maka Allah akan rantai di Hari Kiamat nanti dengan rantai daripada api neraka. (Hadis diriwayatkan oleh Abu Daud)

No comments:

Post a Comment