Thursday, September 6, 2012

GAMAT KING ANUGERAH - RAHSIA KHAZANAH LAUT




GAMAT KING ANUGERAH – RAHSIA KHAZANAH LAUT

TERLALU BANYAK MUKJIZAT DI DALAM AL-QURAN YANG MAMPU MENJADI PENAWAR KEPADA PELBAGAI PENYAKIT ZAHIR & BATIN.

RAHSIA KHAZAH LAUT ANUGERAH merupakan kombinasi 3 dimensi yang menggabungkan perubatan Islam, tradisional & moden. Ianya diformulasikan sebagai minuman kesihatan untuk mereka yang ingin mencari penawar bagi membantu meringankan beban kesakitan & juga memelihara kesihatan diri agar dijauhi sebarang penyakit, Insya Allah.

KOMBINASI DARI SEGI PERUBATAN ISLAM :-
Kandungan air yang digunakan di dalam Gamat King ini telah didoakan dengan bacaan 30 Juzuk Al-Quran & doa2 terpilih. Oleh itu dengan kuasa Allah, molekul air digunakan adalah lebih baik & bersih dari molekul air biasa.

KOMBINASI DARI SEGI PERUBATAN TRADISIONAL :- 
Gamat yang terkandung di dalam minuman kesihatan ini kaya dengan “Cell Growth Factor” yang mempercepatkan pertumbuhan sel2 baru bagi mengantikan sel2 yang telah rosak & mengakibatkan penyakit di dalam badan.

KOMBINASI DARI SEGI PERUBATAN MODEN :-
Revolusi hasil kajian yang berjaya menghasilkan sel stem dari tumbuhan aktif pertama yang kaya dengan factor epigenetic & metabolit. Ini adalah revolusi sebenar kerana “Stem Cell” yang terkandung di dalam minuman kesihatan ini kaya dengan 92% kolegen bagi mengembalikan kekentalan sel2 kulit untuk memerangi anti-penuaan (awet muda) & kemerosotan prestasi sel di dalam badan manusia.

HIMPUNAN DOA : -
Bacaan 30 Juzuk Al_Quran, Ayat-ayat Ruqyah, Ayat Ruqyah Jibril, Ayat Ruqyah Nabawiyyah, Selawat Syifa, Doa-doa Syifa, Selawat Tafrijiyyah, Pendinding Al-Muawwizat, Saiyidul Istighfar (Penghulu Taubat), Keagungan Ayat Qursi, Ayat Pembatal Sihir & Pukau, Ayat Penawar Sihir, Doa Menghindari Gangguan Syaitan, Doa Bakar Jin & Syaitan, Ayat Penawar Seribu Guna, Ayat Pendamaian, Ayat Pelembut Hati, Doa Pengasih, Doa Seri Wajah, Doa Pelaris Perniagaan, Doa Penyejuk , Doa Gangguan Tidur, Doa Pendinding, Doa Terang Hati, Salam Sulaiman, Solat Hajat.

ISI KANDUNGAN : - 
Ekstrak Gamat, Ekstrak “Stem Cell”, Stevia, Air yang Didoakan

TERTIB PENGGUNAAN :-
Selawat 3x, Bacaan Surah Al-Fatihah, Niat kepada Allah swt untuk mengatasi masalah yang dihadapi. Dewasa : 2 sudu besar  Kanak2 : 1 sudu besar. Setiap pagi & malam.

HARGA JUALAN :- RM48.00 (SEMENANJUNG),  RM53.00 (SABAH & SARAWAK)

No comments:

Post a Comment